onsdag 1 april 2009

Nej då, det är inget aprilskämt

Jag orkade faktiskt sätta mig och skriva lite idag med. Det var ett himla intressant möte jag var på ikväll. Två pedagoger som berättade, diskuterade och inspirerade våra föräldrar angående föräldraskap. Positivt och mycket givande – synd bara att de föräldrar som verkligen behöver höra sånt här aldrig kommer till de här mötena…
Annars väntar jag mest på att min förkylning ska bryta ut ordentligt eller ge med sig. Har hostat sen igår kväll och nu börjar halsen kännas som ett skrapat knä. Jag känner att jag inte riktigt har tid att bli sjuk nu, men det är väl då det kommer förstås… Det är ju så mycket som jag vill/ska göra nu framöver, men det får väl komma i andra hand om jag måste lägga mig i sjuksängen.
Men nu är det dags för sängen, fast bara för att sova. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar