måndag 20 april 2009

Lugnt och skönt

Ja, det har faktiskt varit en ganska lugn och skön dag idag. Har ju jobbat såklart, men det kändes ok trots att vi hade 16st barn på plats. Kanske berodde på att andra element var frånvarande…
Har kollat upp lite vad jag ska göra med mina grejer som jag vill bli av med. Röda korset, loppis, Tradera eller vad det nu finns. Ska iaf åka med en massa kläder till RK imorgon, så är jag av med dem. Köksmöblerna får nog åka till loppisen här bredvid och sakerna som redan varit ute på Tradera får ett nytt försök där, men blir de inte sålda då behåller jag dem ett tag till. Skänken måste jag också bestämma hur jag ska göra med. Har inte riktigt klart för mig hur det ska bli, men det löser sig.
Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket på eftermiddagen. Var på mitt samtal som vanligt och handlade lite på vägen hem. Det är så skönt att solen lyser så sent nu, jag cyklar för det mesta överallt nu. Det är visserligen ganska kallt ibland, men jag älskar det ändå!
Men nu är det dags att fortsätta titta på inredningsporr på tv:n och sen blir det sova sova, har tidig start imorgon! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar