söndag 12 april 2009

Hemma igen då

Sitter här och tittar ut på det helt otroliga vädret och funderar på vad jag ska göra. Var ju på middag med brorsan och övriga släkten igår och kom inte hem förrän sent, ja eller tidigt, beroende på hur man ser det. Klockan var tre när jag klev in genom dörren och sen sov jag till efter halv tio idag. Skönt och väldigt välbehövligt!
Tänkte att jag skulle ge mig ut och gå en timme i det fina vädret, men jag känner egentligen att det finns annat som ligger på mer. Skulle behöva gå igenom min garderob klart, byta till sommarhjul på bilen mm. Men hjulen kanske jag hinner med idag om jag har tur.
Känner bara att det finns många ”borden” nu men jag kanske ska bestämma mig för att inte göra så mycket av dem idag utan bara njuta av att det faktiskt är helg och att jag inte behöver göra nåt, jag hinner det ändå. Vi får se hur det blir. Jag ska iaf ge mig av från datorn nu, bestämde mig just för att ta tag i garderoben och sen käka lite och ta en promenad med massor av bra musik i öronen. Sen ska jag slå en signal till en kompis och kolla om jag kan komma dit och skifta mina hjul i eftermiddag/kväll eller imorgon förmiddag. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar