torsdag 23 april 2009

En till långdag

Ja, det blir långa dagar ibland. Har haft skift från 8-16 idag och sen möte från halv fem till sju. Men en förmiddag i skogen med skräpplockning gjorde att dagen var helt ok, så den kändes inte så lång som den var och värmen gör ju att man riktigt börjar känna av våren! Skööönt! Tur att jag hade en ledig vardagkväll hemma igår också. Det var längesen sist, men nu tog jag mig tid till det.
En annan bra sak är att besiktningen av lägenheten gick bra. Ingenting för mig att betala så nu får jag skriva på kontraktet för den nya lägenheten. Det enda som känns surt är att nu när jag flyttar kommer köket att rustas helt. Det enda jag har velat få gjort hela tiden jag bott här… BLÄ!
Sen hoppas jag kunna hinna med att rensa i mitt källarförråd i helgen. Funderar också på om det är det eller fönsterputsning jag ska greja med, men det visar sig väl. Vädret kanske får lov att utvisa det… Ska ta en koll i mina köksskåp också. Kanske är det nåt som jag kan kränga iväg på loppis eller skänka bort. Iaf så ska jag rensa ut bland specerierna som är gamla, så jag inte flyttar med sånt skit.
Men nu är det dags att ta det lugnt en stund och försöka komma i säng i tid ikväll. Ha en skön fredag! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar