torsdag 9 april 2009

Äntligen äntligen

Ja, nu är det faktiskt långledigt! Det ska bli så j-a skönt! Den här veckan har bara varit en enda lång transportsträcka fram mot helgen. Jag vill verkligen inte jobba mer nu. Stämningen på jobbet är urusel och inte lär den väl bli bättre. Är det nån som har ett jobb över åt mig så hojta till, jag är öppen för rätt mycket nu… Skulle t.o.m. vara rätt skönt att gå hemma och vara sjukskriven även om jag vet att det skulle paja min ekonomi totalt och det skulle förmodligen göra mig ännu mer sönderstressad. Men så illa känns det. Blä!
Imorgon är det dags att åka hem till mamma och pappa en sväng iaf. Känner mig helst frisk från min förkylning så nu törs jag åka och träffa folk igen. Ska lämna över lite grejer som jag rensat ut också. Jag börjar känna mig riktigt duktig som snart har rensat igenom hela lägenheten. Men iaf så blir det ett till besök imorgon, en gammal kompis som jag inte sett på bra länge nu. Ska bli spännande att ta en fika och återuppliva bekantskapen. Förhoppningsvis blir jag av med min gamla telefon också!
Men nu är det dags att lägga sig och sova ett tag. Ska inte gå upp förrän sent imorgon! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar