onsdag 15 april 2009

Hektiskt är det...

…rätta ordet för den här veckan. Jobbat långdag i dag och sen till FH för info om nya tv/bredbandsnätet. Hem en snabb sväng och sen till klubben på möte inför sommaren hetaste evenemang. Hem igen vid nio och har kollat lite på ”Efterlyst” nyss. Nu är det strax dags att gå och sova, men jag kände att jag ville skriva lite idag också. Dagarna går och går, tiden bara flyger iväg. Jag tycker inte att jag hinner med nånting längre. Varenda dag är det nåt i kalendern och inte bara sånt som jag vill göra, en hel del måsten också. Känner ibland att det blir lite väl mycket, även om det mesta är roligt. Måste ta mig lite time out ibland för att känna att jag verkligen hänger med både mentalt och fysiskt. Sen kommer jag ju få lov att ta en verklig time out för att hinna med flytten när det blir dags för den.
Men nu är det dags att gå och sova. Kanske kan jag somna lite tidigare än igår iaf. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar