tisdag 28 april 2009

Stressig tisdag

Ja, det känns som om jag har stressat mig igenom den här dagen. Den började bra och jag var ganska pigg trots den tidiga morgonen, men sen körde det igång. Visst brukar det vara fullt upp på jobbet, men nu var det extra mycket. Var rätt lättad när jag kunde få åka hem. Tänkte att nu blir det en kung eftermiddag, men nej… Hade fått paket och åkte och hämtade det. Skulle till en kompis och fika efter det men fick vänta en stund så jag passade på att åka till jobbet och hämta hem lite fler flyttkartonger när jag ändå hade bilen. Passade på att sniffa lite på mitt nya ljus också!
Sen blev det en lugn fikastund efter ett par telefonsamtal. Stack hemåt vid halv sex, eller rättare sagt till klubben för att dra ut ett protokoll och få ett par autografer på det. Ringde ett par samtal där med, men inget napp… Fick åka iväg en sväng för att få en autograf och sen blev det hem igen, mata katten och sen iväg på samtal. Tog faktiskt cykeln då, det kändes nästan skönare nu på kvällen än tidigare på dagen. Det hade mojnat lite med vinden. Skönt! Jag hatar när det blåser.
Kom hem igen vid åtta och nu ska jag snart ta och lägga mig. Imorgon är det reflektionsdag på jobbet ock vi slipper barnen. Lunch på stan blir det också för en gångs skull! Ha en skön onsdag. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar