måndag 13 april 2009

Segt idag

Ja, det har det verkligen varit. Tänkte mig en lugn förmiddag, men katten ville inte riktigt vara med på det. Han väckte mig första gången redan kl. sex… Men jag höll ut till halv tio när jag gick upp och fixade mat till honom som han ville. Sen tog jag det lugnt tills huvudvärken gjorde sig påmind vid ett. Fick lov att lägga mig ett tag för att få den att lugna sig. Sen var det dags att åka till klubben en sväng för ett möte med webbmaster och sen blev jag kvar där tills det var dags för mitt samtal. Hann med en del jobb som behövde göras där med. Däcksbytet får vänta till en annan dag, använder ju iaf mest cykeln just nu! Har ganska nyss kommit hem, lagat lite mat (mumsig lax med creme fraiche) och kollat lite på tv. Ska väl försöka komma i säng lite tidigare ikväll, börjar ju trots allt jobba halv sju imorgon bitti. Har väl lite förberedelser att göra först, men sen blir det sängen. Ha en bra tisdag! Vi hörs! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar