lördag 18 april 2009

Effektiv dag

Ja, det har varit en bra dag för mig idag. Lugnt och skönt även om det varit en hel del att göra. Jag började dagen med att gå upp i hyfsad tid för att hinna klippa mig, fick lite mer färg också när jag ändå var där. Himla skönt, man känner sig så mycket fräschare när man är nyklippt och med uppdaterad färg. Sen var iväg och postade ett par grejer som jag glömt av i veckan. Det har varit för hektiskt nu, jag glömmer saker hela tiden…
Sen åkte jag hem för att tvätta och börja städa i min klädkammare. Kom ganska långt innan det var lunchdags. Käkade mumsig fisk som jag fått av mamma! Tog det lugnt en stund och kollade på lite tv innan jag tyckte att det var dags att åka för att byta till sommarhjulen. Åkte upp till ett par kompisar och fick lite kaffe, hjälp med att fixa mitt fastnade mittbälte i bilen och sen bytte jag hjulen då. Fick lite korv och mos också innan det var dags att åka hem och mata katten och sen fortsätta med klädkammaren. Nu är både den och bilen klara! Hurra!
Ska bara sortera bland lite tyger/gardiner som jag fick över. En del åker till jobbet och en del ska jag ha med mig till en kompis imorgon så att hon får titta över om det är något som hon vill ha. Annars är det faktiskt en lugn lördag kväll med lite chips och tv som hägrar. Och morgondagen blir lika lugn den. Ska som sagt ut till en kompis och sen blir det ett ljusparty på eftermiddagen. Lugnt och skönt alltså! Ha nu en skön kväll! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar