söndag 26 april 2009

Lat söndag

Eller vad man nu ska kallad det… Jag har haft en lugn och skön dag även om jag hunnit med en del praktiskt jobb också. Tog en sväng i städskåpet och kökslådorna på förmiddagen medan tvätten låg i maskinen. Sen har jag mest slöat, kollade på ”Biker Boys” som jag spelade in i natt, helt ok film. Men jag hann också med att gå ut och gå en och en halv timme. Trodde först inte att jag skulle komma iväg, för det kom en regnskur på eftermiddagen. Men vid fyra kom jag iväg och det var kanonskönt. Avslutade promenaden med att gå uppför de sista backarna med en glass, nya Nogger mint. Den är så himla god! Har käkat tre stycken nu på bara några dagar… Har testat ett par till av årets nyheter, Sandwich Straciatella och en av Magnumarna, men de är lätt slagna av Nogger!
Men nu ska jag dricka lite te och titta vidare på ”Söndagsparty”. Ha en skön vecka! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar