tisdag 21 april 2009

Lååååång dag

Ja, det har det verkligen varit. Började tidigt imorse och det var iofs en lugn start, men sen har det gått i ett hela dagen. Jobbade klart och sen åkte jag till Röda korset med lite grejer som blivit över i min flyttrensning, kläder, tavlor och väskor. Passade på att handla lite på affären bredvid när jag ändå var i rätt ände av stan. Sen åkte jag hem och tog det lite lugnt en stund. Kollade lite på tv och skrev dagordning inför kvällens styrelsemöte, snackade lite i telefon och sen var det dags att åka vidare till klubben.
Det blev två ganska snabba möten på klubben, skönt eftersom jag tyckte det var lite jobbigt med tanke på vad som hänt med vår kassör. Vi kom väl fram till en del nya saker som behöver tas omhand, så nu är det bara att köra vidare. Som tur är så har i en vicekassör som kan ta över. Toppen!
Faktiskt så var jag hemma igen redan strax efter halv nio. Det var himla skönt eftersom jag gått och gäspat hela dagen. Ska försöka komma i säng nu på en gång som jag är klar med bloggandet. Sen får jag se fram emot att höra resultatet av min lägenhetsbesiktning imorgon. Måste skriva ihop ett brev till besiktningsmannen bara, så han inte tror att alla hål i väggarna är mitt fel…
Ha en skön onsdag! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar