söndag 12 april 2009

Dagens övningar

Ok, en liten uppdatering med vad jag har gjort idag då. Garderoberna är numera rensade och tre stora kassar med kläder ska köras till insamlingen nån dag. Slängde en del också… Sorterade lite bland mina datagrejer också och bestämde mig för att köra upp min färgskrivare till klubben. Jag använder den ju aldrig, så hemma tar den ju bara upp plats. Jag kan ju skriva ut det jag behöver på andra ställen. Så nu är det alltså bara klädkammaren och förrådet i källaren kvar att gå igenom och rensa. Hurra!
Var ute och gick i det soliga vädret också. En och en halv timme med bra musik i öronen – kanonskönt! Vart riktigt svettigt till slut, så det var himla skönt att duscha när jag kom hem. Fick ett mess från en kompis om överblivna flyttkartonger medan jag var ute i solen och det tackade jag ju naturligtvis ja till. Hämtade dem vid sex och blev bjuden på mat, nygrillade hamburgare och korv. Himla gott och mysigt att premiär-äta ute. Tack för det PoP! Men det blev kallt ganska snabbt, så vi gick in och sen var det dags att åka hem, mata katten och titta lite på tv innan det är sovdags.
Morgondagens projekt är att byta hjul på bilen och eventuellt rensa lite i klädkammaren. Men hjulen är prio ett och sen får jag ta det andra som det kommer. Hinner jag inte imorgon så blir det under veckan, för projektet för nästa helg är källarförrådet.
Dags att säga natti natti! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar