onsdag 8 april 2009

Jaha, vad har jag gjort idag då?

Jaa, jobbat förstås. Fullt upp hela dagen så nu är jag ganska slut… Har mest bara slappat sen jag kom hem. Fast jag har packat lite kartonger också eftersom mina auktioner på Tradera blev klara idag och ska skickas så snart jag fått betalt. Ska strax skicka några mail till dem som vann och inkassera lite pengar! Det känns riktigt härligt att kunna glädja andra med fina saker samtidigt som man själv blir av med sånt man inte använder.
Annars då? Ja, jag börjar friskna till efter min förkylning och planerar inför helgens övningar. Ingen utgång den här helgen, men ett par besök hemma vid mamma och brorsan, men annars blir det lugnt. Ska röja lite mer hemma och sen i veckan blir det tippen nästa med en del grejer. Funderar fortfarande en hel del på olika saker, men jag tänker låta det vara den här helgen. Måste ta en paus känns det som. Det vore skönt om jag kunde lämna de tankarna på tippen också…
Nej, nu ska jag kolla klart på Efterlyst och sen blir det natti natti. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar