måndag 6 april 2009

MSN funkade

Lite till min förvåning kan man väl säga… Har inte sett till några virusar än iaf, mer än i min näsa…. Är fortfarande inte kurant, men det ger sig väl… Har iaf jobbat idag och det gick rätt bra. Och igår hann jag med en hel massa som jag hade planerat att göra från min lista, bl.a. packa de två första flyttkartongerna. Så jag känner mig iaf i fas nu. Och idag kom vi på att det faktiskt inte är så många hela veckor kvar fram till den första juni (v.22) när jag ska flytta. Det är v.17, 19 och 20 närmare bestämt. Annars är det minst en dag per vecka som går bort pga helger osv. Yippie!
Idag har jag som sagt jobbat, också sen jag kom hem. Har rensat lite på balkongen, bäddat rent, tagit ner grejer i källarförrådet, fixat i ordning tvätten till imorgon när jag kommer hem efter besiktningen av bilen. Sen ska jag gå igenom lite papper också, måste hitta ett par som jag borde ha koll på var de är… Och så blir det ju lite planering för jobbet också. Har redan laddat över bilderna från helgens mullekurs till mailen för vidare uppvisning på jobbet och nu ska jag skriva en utvecklingsplan inför ett samtal på onsdag. Så det borde jag väl ha börjat med istället för att blogga, men jag hinner nog det med.
Ska sticka iväg vid fem för jag har bestämt mig för att ta med cykeln ner på stan för pumpning och sen måste jag köpa lite grejer, bl.a. nässpray och frimärken för att kunna posta ett brev. Och vädret är ju perfekt för att kunna plocka fram cykeln nu. Jag önskar bara att kommunen var lite snabbare med att sopa av cykelbanorna. Det brukar kunna bli en och annan punka innan det är klart. Men jag hoppas att jag slipper det i år. Ok, dags att jobbplanera lite! Vi hörs! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar