lördag 4 april 2009

Utomhusdag

Jaha, det blev inget inlägg i torsdags, kom hem alldeles för sent och igår var jag helt slut och satt bara som en zombie framför tv:n. Är rätt trött idag med, men jag har en väldigt bra anledning. Jag gick upp tidigt och sen har jag varit på Mulle-kurs och alltså varit utomhus hela dagen. Kanonskönt har det varit, solen har lyst precis hela tiden, så imorgon är jag väl snyggt röd i hela fejset… Inte ens min förkylning har stört mig idag, men det vore skönt om det försvann nu, fast jag har hellre den än den envisa magsjukan som verkar bli kvar på jobbet hur vi än beter oss för att bli av med den.
Sen när jag kom hem kom de som köpte mitt vitrinskåp för att hämta det. Himla skönt att bli av med det faktiskt. En sak mindre att flytta! Kanske kan det bli en skänk till salu också, jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra, men det är ju gott om tid än. Var in på Jysk och kollade igår och jag hittade en byrå som jag skulle vilja ha istället. Vi får se hur det går med mina auktioner på Tradera. Hälften av dem hade bud igår, så jag hoppas på att allt kan bli sålt. Får jag in tillräckligt med pengar så säljer jag skänken och köper byrån! Nej då, jag är inte alls shopoholic, inte alls. ;0)
Nähä, om jag skulle ta och fixa nåt att äta kanske. Godis är ju gott men man står sig inte hur länge som helst. Och det är ju längesen lunch nu. Sen blir det lite CSI Miami innan det är dags för sängen. Ska kanske åka till mamma som fyller år imorgon, men jag får se hur det blir eftersom jag är så snuvig. Kanske är bra med en vilodag nu när jag jobbat idag. Ok, kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar