lördag 11 april 2009

Allt möjligt...

...har jag hunnit med att göra. Det är himla skönt att ha en extra ledig dag ibland. Så nu sitter jag här och är ganska nöjd med tillvaron. Har hunnit med att göra två halsband och börjat planera för ett tredje idag plus ett armband. Nu är det bara att börja trä. Inspirationen kommer flygande ibland… Bilder kommer senare. Beställde lite mer smyckesmaterial i veckan också, så nu ska jag och mina kollegor ha pysselkväll snart. Ska bli kul att se vad de gör av det!
Igår hade jag en låg dag. Åkte iaf till byhåla för att ta en fika med en gammal kompis och för att käka lite med mamma och pappa. Vi hann med en promenad med stavarna också. Himla skönt var det! Och lite perspektiv på tillvaron fick jag med. Det blev två fika och det är alltid lika fascinerande att snacka med S, han får mina tankar att snurra i andra banor och det är värt mycket för mig. Tack! Dessutom kul att träffa Cappri live för första, men förhoppningsvis inte sista gången.
Kom inte hem förrän nästan halv tio. Då kunde jag sätta mig och titta på lite tv, gosa med katten och bara slappa utan att känna att jag behövde gå upp tidigt nästa morgon. Så skönt! Kollade på ”Spark of insanity” med Jeff Dunham, han är bara så skön! Var nog tredje gången jag såg det, men jag skrattar lika mycket varje gång. Kolla in hans sida och håll utkik efter hans program, just hilarious! Jag önskar bara att jag hade kunnat se honom i onsdags i Stockholm.
Snart är det dags att åka över till brorsan och hans tjej för lite påskmiddag med släkten. Ska göra mig i ordning och sticka om en liten stund. Så ha en bra dag allihop. Vi hörs! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar