fredag 17 april 2009

Äntligen slut på jobbveckan!

Ja verkligen äntligen! Igår var en lång dag, först jobb och sen möten både på min klubb och en annan. Kom inte hem förrän kvart över tio på kvällen. Var inte riktigt läge för att blogga då, hade ju öppning på jobbet imorse. Men det gick bättre än jag trott att orka upp imorse och imorgon får jag ju sova ut ordentligt!
Idag har jag haft min tidiga fredag. Har hunnit med en hel del faktiskt. Pratat med några kompisar, sopsorterat, hämtat min boxerbox till lägenheten, shoppat köksmöbler på Nisses, kollat in på DaCapo, ringt en kvinna om en Tradera-auktion som jag inte fått in pengar för, fikat och promenerat med en kompis och hennes hundar i Morgårn och handlat. Mycket blev det, men ändå lugnt eftersom jag hade gott om tid på mig. Var ändå hemma redan vid tio i sex!
Men nu ska jag ta det lugnt och bara äta, kolla på tv och sen lägga mig i nåt sånär tid. Imorgon blir det klippning, toning, paketskickning, däcksbyte och ev. lämning av lite grejer på loppisen. Har ju numera ett bord och fyra stolar för mycket till mitt kök också, så är det nån som är intresserad så finns det billiga grejer att köpa!
Nej, dags för lite kvällsmat till både mig och katten. Ha en bra fredagkväll! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar