måndag 27 april 2009

Måndag kväll

Det är helt underbart med sol och värme! Bara att låta barnen ta på en jacka och keps och sen skicka ut dem. Superbt! Nu kommer belöningen för de långa dryga vintrarna när vi sliter med barnen och deras kläder.
Idag har jag gjort nåt väldigt välbehövligt, varit på massagebehandling. Ryggen känns som ny igen! Så skönt! Sen har jag äntligen varit och skrivit på kontraktet för min nya lägenhet, kanske blir flytt snabbare än man anar… Hoppas hoppas! Fick också reda på att erbjudandena på min nuvarande lägenhet kommer att gå ut på onsdag. Håller tummarna för att de som ska in vill ha den redan från första juni, vore skönt att lägga pengar på annat än en extra månadshyra, typ semestern… Håll tummarna!
Annars har det väl varit en rätt lugn dag. Har tagit hem lite fler flyttkartonger, handlat lite inför min vita målarorgie och lite mat och godis till helgen. Har dessutom beställt en ny hallbyrå till nya lägenheten! Och inte behövde jag ta hem den innan jag flyttat heller! Så till helgen hoppas jag att tippen är öppen för då vill jag gärna dumpa lite grejer från mitt förråd!
Nu blir det iaf lite bakad potatis med vitlökscremefraiche innan det är dags att titta på CSI. Ha en skön kväll! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar