torsdag 12 februari 2009

Jaha ja...

... då var den här arbetsdagen slut då. Skönt var det att få gå hem idag. Inte för att det varit särskilt jobbigt, men iaf. Torsdagarna är min räddningsplanka, vet inte om jag skulle orka en hel vecka tillsammans med 3ligan. Känns iaf inte så nu. Det mest positiva med jobbet idag var att jag "lånade" färgskrivaren och skrev ut ett par av mina alster från en sajt som heter www.wordle.net Så nu måste jag hitta tre billiga men fina vita träramar i A4storlek eller lite mindre så jag kan rama och sätta upp dem. Gå in och testa sajten, jag fastnade totalt! Och har nån tips om ramar så skriv en kommentar, snälla!
Imorgon har jag min tidiga fredag, slutar redan halv ett! =0) Ska ut och handla lite, bl.a. present till pappsen som ska firas på söndag. Ska väl gå in och få mina glasögon justerade för åttitolfte gången också. Attan att de aldrig kan få till dem. Annars blir det väl det vanliga, fredagschips till Lets Dance och lördagsgodis till Melodifestivalen och kanske nån god mat att äta på lördagen med. Jag håller alla mina tummar för att Måns har en riktig k a n o nlåt och vinner!
Annars blir det väl mest en lugn helg som vanligt. En till som man måste ta sig igenom, även om det är skönt att vila från jobb. Har iaf fått mina pärlor från Pagoni idag, så kanske, kanske kan det blir lite smycken gjorda också... Har ju några idéer i huvudet som vanligt. Få se vad det blir av dem, det blir sällan helt som jag tänkte från början.
Nej, jag ska snart åka på rallymöte på min motorklubb så det är dags att göra sig iordning.
Vi kanske hörs senare! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar