tisdag 10 februari 2009

Hallå där!

Skriver en liten kort rad idag med. Besöket som jag sett fram mot blev inte av idag. Har ägnat eftermiddagen åt att tvätta, hänga på tork, mangla och bädda rent. Så nu ska det blir riktigt skönt att få lägga sig i en säng med nya lakan. Det finns inte mycket som slår det! Eller, det kanske det finns, men jag är inte så svårflörtad... =0D
Kallt som bara f-n är det fortfarande. Alltså, det är inget fel på värmen i min lägenhet eller så, men när det är nästan 20 grader kallt längtar jag bara till värmen. Jag gillar vinter och så, men jag gillar definitivt sommaren mer! Önskar att jag hade råd att åka nånstans nu på direkten, bara sticka iväg själv för att slippa ifrån allt här hemma ett tag. Åh, jag önskar verkligen att det funkade. Man vet aldrig, en dag kanske jag gör det. Bli inte förvånad om jag bara är borta en dag. ;0) Ha en skön kväll nu! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar