fredag 20 februari 2009

Fredag kväll då

Och äntligen var det en person som åkte ur "Let´s dance" som förtjänade det. Tycker inte att George har gjort så bra ifrån sig att han skulle vara kvar. Han skulle ha åkt ut för länge sen.
Annars har det väl varit en ok dag. Har pms och grinar för ingenting och blir arg för ännu mindre, men för övrigt så är allt bara fiiiint... Jobbet är pest just nu och inte blir det bättre av att jobba en hel eftermiddag med en person som man inte kan kommunicera med överhuvudtaget. Måste bara göra något åt det här och försöka hitta ett nytt ställe att jobba på. Inte för att det blir bättre på jobbet jag har nu för det, men jag slipper iaf undan det hela och kanske kan hitta lite arbetsro för första gången på flera år. Men alla jobb har väl sina problem och sina betongkolosser... Ja, bakåtsträvare alltså. Jag fattar inte hur man kan tro att man själv ska kunna utvecklas om man inte vågar prova något nytt nån enda gång. Jag vet att det inte beror på ålder, så det måste ju vara något annat. Men just nu känns det inte som att jag ens vill ha reda på vad det är, men det kanske måste fram för att man ska kunna få till en förändring av hela situationen.
Jag ser iaf fram emot helgen och rallyt imorgon. Det verkar vara lite lätt kaos så här dagen innan, men det brukar bli bra iaf när man väl kommer igång. Lite avundsjuk är jag på kompisen som hörde av sig och berättade att hon vunnit 2 biljetter till deltävlingen i Melodifestivalen i Leksand imorgon. Men jag får ju besök så jag får säkert kul ändå, även om de kommer få dras med en pms-ig brud hela kvällen.. Hoppas att jag är piggare då än nu iaf! Nu ska jag försöka lägga mig och sova ett tag. Måste gå upp tidigt i morgon och dammsuga en sväng innan jag går ner till Folkets Hus för att jobba lite. Det finns ju lite katthår i min lägenhet och jag vill ju inte att nån ska få en allergichock när de kommer. Ha en skön kväll nu. Få se om jag hinner skriva nåt i helgen, men annars kommer det en rapport på måndag. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar