tisdag 24 februari 2009

Tisdag hela dagen

Ja, det har det ju varit. Jobbat sen tidigt i morse och haft det väldigt lugnt och skönt. Slapp "min" avdelning idag och var på 2an istället. Skönt! Är en helt annan stämning där och idag var det bara jag och min kollega och 8st barn. Låter rätt bra va?!
Efter jobbet bestämde jag mig för att gå på bokrean. Handlade fem-sex böcker, köpte ny mascara och biljetter till fredagens baluns. Tog en fika med en kompis på ett himla mysigt fik. Höll på att trilla baklänges när jag kom in för jag såg vad jag trodde var exets ex, men kom ganska snart på att det måste vara hennes syster eftersom det fanns en liten bebis med också. Hjärtat tog ett skutt måste jag säga, men inte direkt på nåt positivt sätt. Vill ju helst slippa bli påmind, men jag lär väl lära mig att leva med det på nåt sätt. Men jag hatar att jag blir så berörd varje gång.
Annars har jag faktiskt kört en halvtimme på min crosstrainer idag och imorgon ska jag träna lite styrketräning i kommunens gym, så nu är jag igång med min träning igen. Det känns skönt, jag önskar bara att jag hittat tillbaka till motivationen tidigare, men jag får vara nöjd med läget som det är. Har också hunnit med att prata med en kompis en stund nu på kvällen. Alltid himla kul att höra vad hon har att säga, tror vi tycker lika i ganska många frågor. Ska bli kul att gå ut tillsammans till helgen! Men nu är det dags att gå och lägga sig. Har fortfarande några timmars sömn att ta igen efter helgen, så jag skriver mer imorgon efter träningen. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar