måndag 23 februari 2009

Helgens bravader

Jaa, så var helgen över då. Kul var det, men jobbigt med. Lördagen började lugnt. Tog mig ner till Folkets Hus till halv elva och träffade mina rallypolare från gnällbältet. Sen kollade jag in var jag skulle jobba och tjötade lite med värmlänningen som håller i resultaten. Knatade omkring och kikade på alla snyggingar en stund. Av nån anledning så är många åkare så himla snygga... Bara att njuta. Tävlingen gick bra, förutom att det ena ekipaget som jag hade koll på gjorde en liten volt, landade på tak och fick bryta. Ingen fara dock. De andra kom i mål, men hade skottat en bra stund och resultatet gjorde dem inte överlyckliga direkt.

Kvällen är en historia för sig. Vi åkte hem, de duschade vi pratade en massa skit, käkade chips och drack lite. Fick sällskap av en till tjej. Tog en taxi ner på stan och gick på kinakrog med dans. Himla kul och bra snygg utsikt var det...! Tog lite mat på McD och sen fick vi promenera hem. Somnade gott vid fyra på morgonen med en man i sängen bredvid... Inte min då. Har aldrig sovit bredvid nån karl och gjort så lite som den här gången... Han är ju gift med min bästa kompis! Hade ju varit trevligare att ta med nån annan hem, men den här gången fick det vara.

Söndagen får jag skriva om imorgon, måste lägga mig så jag orkar upp då. Idag har iaf varit en ok dag. Fullt upp, men bara av sånt som jag ville klara av idag för att ha resten av veckan ren från grejer. Massage, samtal, tvättstuga osv. Så nu är veckans måsten avklarade och bara det roliga kvar. Ska träna på onsdag bl.a. Sen är det ju sportlov och lite lugnare på jobbet och det gör ju inte saken sämre.

Nej, jag ska sova... Hörs imorgon! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar