måndag 16 februari 2009

Vet inte...

... om jag har nåt särskilt att skriva om idag egentligen. Har precis snackat med ett par kompisar om att gå ut om ett par veckor. Ser jag verkligen fram emot! Det kan bli en riktig tjejfest, precis som förr med hela gänget (nästan). Å Folkan brukar ju vara kul...
Annars har det väl varit en lugn dag. Jobbat som vanligt, trots lite snuva och jag vågade faktiskt inte ta febern i morse ifall jag skulle ha nån. Men det gick bra att jobba och jag orkade t.o.m. åka och hälsa på en kompis och hennes barn nu på eftermiddagen. Tänkte att jag skulle varit hemma och fixat, men det får bli en annan dag. Har iaf skruvat fast min hylla, så nu kan rallypolarna komma. Ska försöka ta mig i kragen och börja diska också, eller kanske ställa mig på crosstrainern ett tag. Iaf en kvart... Men helst en halvtimme... Måste försöka hitta tillbaka till min motivation att motionera Som de sa på hälsokontrollen: Övervikten är inte så farlig att dras med, bara man ser till att man rör på sig ordentligt, varje dag helst. Så jag får väl ta fasta på det och komma igång sakta men säkert. Skulle egentligen behöva lägga upp ett schema för motion för varje dag. Kanske ska ta mig i kragen och göra det. Det får bli kvällens projekt när jag diskat klart! Påminn mig så ska jag lägga in det här när jag är klar!
Ha en skön kväll och vecka nu! Mot disken... Kram

1 kommentar:

  1. Hej Vännen. Oj vad många halsband du gjort, de är jättefina ju!! Hoppas att du min vän får en bra kväll för jag har det ju som vanligt som du vet:(
    Kram Lillemor

    SvaraRadera