tisdag 17 februari 2009

Fulltecknad dag idag

Ja, det har det verkligen varit idag... Jobbat från halv sju imorse och sen hem och vila en stund eftersom jag var trött som en gris. Sen iväg på personalmöte till halv fem och vidare därifrån direkt till mitt veckosamtal. Men nu är jag hemma och sitter i soffan och njuter av att vara hemma. Få se om jag ska jobba imorgon. Känner mig halvdan så jag ska kolla febern sen. Jag hoppas att det inte är nåt, men jag fryser och känner mig varm samtidigt. Inga bra tecken direkt...
Ja, sen har det ju gått i ett. Träffade en av mina vänner på mötet, himla trevligt för det var ett tag sen. Hade en del frågor som jag ville fråga, men jag avstod, tror inte att hon vet nåt ändå. Sen var det samtalsdags. Det är lika spännande varje gång, man vet aldrig var man hamnar. Idag var det mer jobbigt än vanligt och det känns drygt att jag inte hittar de svar som jag så gärna vill ha för att lossa de där spärrarna. Iofs vet jag ju inte riktigt vad jag letar efter heller, men vägen dit är ju lika jobbig för det.
Förresten måste jag tacka min goda vän L för berömmet (av mina halsbandsalster)! Det var en helt ok kväll igår, förutom att jag väl är på väg att bli sjuk. Men du måste också ta hand om dig och barnen! Tänker på er!
Nu får det blir sista raden. Ska ringa en annan vän och fördriva lite tid innan det är dags att se om jag kan vinna en auktion på Tradera. Ha det gott allihop! Kram

1 kommentar:

  1. Hej Gumman.
    Hoppas att du slipper bli sjuk. Men är du det är det bara att höra av sig, jag är ledig som du vet:)
    Hoppas att samtalet förde dej vidare till nästa platå och att det känns bättre. Igår blev det ju som vanligt vid läggdax, K kan ju aldrig ge f-n i Lillemans saker utan kastade nått som K ansåg var skräp och lilleman blev helt otröstbar Åh vad ledsen jag blir när han gör såna saker.. :(
    Men men vi får höras av nån dag så ska jag berätta vad det var..
    Kramar i massor till dej som "står" ut med gnatet:)../ Lillemor

    SvaraRadera