tisdag 24 februari 2009

Söndagen då...

Ja, då var jag uppe redan kl. nio. Mindre kul med tanke på när jag lade mig - kl. fyra.... Men vad gör man inte för sin älskade motorsport. =0) Åkte mot Tällberg vid halv tolv efter att ha vinkat av mina närkingska vänner och hämtat upp ett par andra. Väderrapporten hade lovat snökaos, men det såg vi inte mycket av. Det snöade visserligen de första milen, men sen blev det riktigt fint. Trafiken var också helt ok. Var lagom trött när vi kom fram, men lite vatten och kaffe gjorde susen. Vi började mötet med två utmärkelser, årets förare och funktionär. Extra kul eftersom funktionären var från hemmaklubben och dessutom blivit ditlurad. Han hade inte en aning... =0) Blev sen vald till mötessekreterare, så egentligen borde jag väl skriva protokoll istället för blogg nu. Men det gör jag sen. Hemresan gick också bra, inget snökaos då heller. Lite bilkö eftersom många sportlovsfirare skulle hem från fjällen, men inget långvarigt. Tog mig en pizza när jag kom hem och sen blev det faktiskt sängen redan kl. 21.30. Helt slut efter helgen. Tur att det är sportlov och lugnt på jobbet! Skriver mer senare ikväll om idag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar