onsdag 18 februari 2009

Snart dags att sova

Ja, det är det verkligen... Borde väl egentligen strunta i tvn och lägga mig nu, men Efterlyst är ju alltid intressant... Har skaffat mig riktigt dåliga vanor tycker jag, men vad gör man åt brist på motivation. Vill helst bara sitta i soffan och titta på tv, har ingen lust att motionera eller ens ge mig ut bland folk längre. Känner mig totalt asocial, gör ingenting fast jag vet att jag mår bättre på alla sätt och vis om jag motionerar och umgås med människor. Fast just nu skyller jag på pms-vecka samtidigt som jag mår halvdåligt med en förkylning på g.
Orkar faktiskt inte skriva mer idag. Ska kolla klart på Efterlyst och sen får det bli natti natti. Ska försöka sova lite bättre än jag gjort de senaste nätterna. Vaknar varje morgon och vill inte gå upp och så snoozar jag alldeles för länge... Jag som är morgonmänniska. Men imorgon får jag sova lite längre och nästa vecka är det inte så mycket inplanerat så då kan jag ju ta igen mig. För helgen lär bli hektisk.
Ha en skön kväll! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar