torsdag 19 februari 2009

Bad hair day - no more!

Jaha så har man varit och fixat håret igen då, både färg och klippning. Tänkte att jag skulle lägga in en bild på det, men det kommer en annan dag. Kanske fixar en ny pres.bild istället... Det är iaf så skönt att få gå iväg och bara bli ompysslad. Och på måndag är det dags för min månatliga massage! Det blir en bra vecka! Lite lugnare blir det på jobbet också iom att det är sportlov. Sköönt!
Tycker inte att jag har så mycket att skriva om idag egentligen, men jag kan ju berätta att jag äntligen hittade keramikskålar på Tradera med min "blå" blomma och jag lyckades vinna auktionen också. Helt ok pris för 4 skålar var det, så nu är de förhoppningsvis på väg hem till mig snart. Jag längtar!
Det var allt för idag. Det lär bli mer att skriva om under helgen eftersom jag har rally på g då med besök av två riktiga rallykallar. Ha en bra kväll och morgondag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar