torsdag 26 februari 2009

Torsdag och inget mer jobb denna vecka! =0)

Nej, nu har jag kompat ut så att jag får en ledig fredag att ta igen mig lite på. Ska ut med mina tjejpolare imorgon, så det passar ju bra att det är sportlov och bara fem barn på jobbet imorgon så att jag kunde vara ledig! Funderar på om man skulle ta sig en tur till Kupolen, men det finns en hel del att fixa med här hemma också, så det kan vara bra att stanna hemma och greja lite med. Ska iaf försöka övertala nån av kompisarna att käka lunch med mig på stan, det är så sällan som jag gör det så jag vill passa på nu när jag är ledig. Få se vem det blir...
Idag har jag varit på stan med ett par av barnen på jobbet. Vi passade på att handla några cd-skivor med sagor nu när det är rea. Himla mysigt är det att kunna gå iväg så där bara. Man kan ju inte det när vi har alla barn på plats, men när man bara har åtta stycken så funkar det ju bra. Jag hann dessutom med att hämta ut mitt efterlängtade paket med 4st keramikskålar som jag handlat på Tradera. De är så fina! Super duper! Så nu har jag totalt 8st och då saknas det bara 4 innan jag är nöjd. Få se om jag kan hitta dem också snart. Har lite andra auktioner på g på Tradera också, så snart kanske jag har handlat in alla 5 sakerna som jag tycker att jag saknar.
Nu ska jag ta och fixa lite med mina räkningar så att jag slipper det imorgon. Sen är det dags för lite te och macka och så kanske det kan bli en lugn kväll sen. Vi hörs imorgon. Ha det bäst! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar