söndag 15 februari 2009

Dagen efter


Ja, det skulle man kunnat tro i morse. Men så nykter som jag varit sen två veckor tillbaka var det längesen jag var. Nu låter det kanske som om jag super järnet jämt, men jag dricker iaf inte ensam. Vaknade iaf lite hung-over, ont i huvudet och nästan feber - blä! Men lite ibumetin och frukost botade det. Helena Jonssons VM-guld var inte heller helt fel, jag gråter ju bara nån svensk tar sig i mål med hyfsat bra resultat så ni kan ju tänka er dagens skörd... Heja Helena!
Iaf så fick jag lite mer gjort medan jag tittade på tv, halsbandet här ovanför. Inte så svårt att göra, mest en massa böjande och bändande med tänger av olika slag. Men jag gillar verkligen de blå-svarta pärlornas form, tri-ovaler (de är mörkare turkos än de ser ut på bilden). Önskar bara att jag kunde hitta fler av dem, men de är svåra att få tag på. Om det är nån som har tips om dem så hör av er! Jag köper andra färger också.
Har en liten fundering på att börja skruva fast min hylla här i vardagsrummet idag. Måste kolla om jag har skruvar som passar bara. Den ligger just nu på plats på konsolerna, men sitter inte fast. Jag väntade på min nya skruvdragare och den har jag haft ett par veckor nu. Och på lördag får jag besök som ska sova här så det kanske är bra om den sitter fast då...Även om vi inte kommer vara så våldsamt mycket i lägenheten så vet man ju aldrig vad som händer när de far runt här inne.
Men jag är lite sugen på att ta ett bad nu, så jag ska nog göra det först. Ska ju jobba imorgon... Men sen blir det skruva av! Vi hörs sen! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar