tisdag 20 oktober 2009

En lång tisdag

Ja, det har det varit. Började tidigt imorse och sen har det bara rullat på. Planerade en och en halv timme efter jobbet, sen åkte jag hem för att tvätta lite innan kvällens styrelsemöte. Några telefonsamtal och lite surf och annat jobb vid datorn har jag också hunnit med. Annars har jag bokat biljetterna till fredagens långresa. Ganska typiskt att jag inte hinner byta till vinterdäcken, men man hinner göra mycket på tåget mellan bytena… Virka, läsa och bara slappna av. Det ska bli så skönt att komma iväg, kul att ses för nu är det ett tag sen. Fast samtidigt är jag ju så hemkär att jag gärna hade varit hemmavid och bara tagit semester också…
Nej, dags att ta tag i täcket och dra det över huvudet. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar