måndag 12 oktober 2009

Måndag

Ja, det här har varit en sån där dag då jag helst skulle ha velat ligga kvar i sängen. Jag kom upp i tid imorse, men när jag väl duschat var den goda tiden slut. Stressade iväg som bara den. Och på jobbet blev det inte mycket bättre heller. Fullt upp med vår lille ligist, gissa om det är drygt ibland. Det är tur att vi är så samkörda att vi kan avlasta varandra lite då och då. Största delen av dagen gick det iaf hyfsat…
Åkte direkt till massagen efter jobbet. Jag har haft känningar i helgen av mitt onda och nu fick jag en rejäl omgång så nu bör det släppa lite. Virkning är kul, men inte bra för axlarna om man redan har problem med spänningar där… Fast nu var det mest svanken som kändes.
Sen jag kom hem har jag mest slappat. Fast jag har hunnit med att färga håret också. Funderar på om det kan ha blivit fel färg när jag handlade sist. Tycker den verkar lite för ”kall”, inte riktigt lika som den jag brukar ha.
Ska väl berätta att jag åkte förbi den stora tyska kedjan när jag åkte hem. De hade fina erbjudanden på garn (200g för 49kr) och virknålar (3st för 20kr) och det kunde jag ju bara inte motstå. Så nu ligger det fyra nystan här och väntar på att få bli en fin sjal. En annan sjal håller jag på med nu. En i lila av Rusta-garnet som jag handlade igår. Det får nog bli ett eller ett par nystan till iaf av det. Fast jag handlade på mig garn idag och igår…
Nej, nu är det dags att ta sig i säng. Ska ju trots allt upp och jobba till sju imorgon bitti. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar