söndag 18 oktober 2009

Nu var det ett tag sen...

Ja, jag får väl försöka fylla i vad jag gjort de senaste dagarna.
Torsdag: Jobb jobb jobb och sen samtal och lite tv
Fredag: Jobbade tidigt, hem och virkade och slappade framför tvn
Lördag: Födelsedag och rally i Örebro. Födelsedagen kvittar väl, men rallyt var kul. Servade tillsammans med en kompis och hennes barn – inga problem bara skoj! Ska kolla in resultaten för ekipagen från min klubb om en stund. Det var sju stycken med om jag räknade rätt. Mitt ena ekipage gick det sådär för, det andra vann sin klass. Iofs inte så svårt när man är ensamma, men de tog sig runt på en relativt bra tid. Väl hemma igen så blev det en fika och lite prat innan jag drog mig hem till mig igen.
Söndag: Vaknade av gnällspiken (katten) som ville ha mat. Låg sen och drog mig och läste ett par timmar. Upp och tog en dusch för att sen åka till mamma och pappa på lunch. Mums! Sen var vi och firade mormors födelsedag med fika tillsammans med släkten. Kom hem nu på kvällen och sen dess har jag mest suttit framför tv:n. Men nu är det strax dags för lite sömn. Tycker det har blivit lite av det den här helgen, men det har ju sina orsaker. Men nu är det iaf bara en arbetsvecka kvar tills jag får lite semester. Inte för att jag vet om det blir vilsamt, men det är iaf inte jobb! Och det ska bli himla kul att träffas igen. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar