onsdag 14 oktober 2009

Onsdag med möte

Jag började sent idag och det innebär att när man kommer till jobbet är det redan full fart överallt. Så var det även idag… Sen har dagen flugit på i samma rasande fart ända tills kl. kvart över fem. En hel kvart innan mötet blev det med lugn och ro – hyfsat iaf. Sen var det då möte, intressant och matnyttigt med besök från migrationsenheten, men kvällsmöte är bara inte kul.
Sen jag kom hem har jag gjort klart min halsduk helt. Nu är den fransad och klar inför helgen. Lite tv har det också blivit och nu sitter jag och funderar på mitt nästa virk-projekt. Vet inte riktigt vad jag ska börja med, det finns så mycket som man vill göra ju. Men jag tror att jag ska försöka göra klart min garnkasse. Den har ju legat ett tag nu – legat till sig lite så att säga… Så det blir egentligen inte virkning utan sömnad, men det får duga iaf… Men en liten (eller tre) Hello Kitty ska det också bli. Beställningar är ju också kul, man får ju in lite pengar då.
Men nu ska jag se klart på Greys anatomy och sen blir det natti natti. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar