söndag 11 oktober 2009

Ett till...

Ja, det hann jag med tyckte jag. Har varit ganska effektiv idag. Planerat i tre timmar på jobbet, tvättat, diskat och gjort lite jobb med lite motorklubbsgrejer sen igår. Så nu känner jag att städningen får vänta tills det är ljust ute, kanske imorgon, men mer troligt på tisdag. Man ser smutsen så dåligt när det är mörkt ute och bara lampljus inne. Nu ska jag beställa lite garn, har en lååång lista både från min kompis J och till mig själv. Det är egentligen ingen bra månad för att handla på mig mer garn, men det är ju så himla kul att köpa nytt och virka av. Sen blir det lite provvirkning med det nya lila nystanet som jag köpte på Rusta idag. Kanske blir det en halsduk och ett par vantar om jag trivs att virka med det.
Men nu ska jag ge katten mat innan han driver mig till vansinne med sina vrål. Sen blir det virkning för hela slanten. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar