måndag 19 oktober 2009

Jobb, fast inte med barnen

Ja, jag har alltså jobbat idag, men inte med barnen som vanligt utan med ett sidoprojekt som jag ägnar mig åt lite då och då. Idag var det studiebesök hos grannkommunen för att se deras variant på det hela. Intressant var det, men gud vad man blir trött i huvudet av att bara sitta och lyssna en hel dag. Sen var det dessutom personalmöte nu på kvällen, inte världens bästa upplägg, men intressanta diskussioner om kränkningar/diskriminering.
Sen jag kom hem har jag pratat i telefon, druckit lite te och surfat. Snart är det dags att hoppa i säng så att jag är pigg imorgon när jag börjar tidigt. Sen kommer det bara att gå i ett till sena kvällen, så vi får se om jag hinner skriva nåt i bloggen imorgon. Jag hoppas iaf det. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar