onsdag 21 oktober 2009

Stressig onsdag

Ja, lite får man ju skylla sig själv för att man samlar ihop så himla mycket att göra på samma dag. Men inför min resa på fredag så måste ju allt vara klart innan. Just nu finns det egentligen annat som jag borde göra, diska och skriva i räkningar t.ex., men vissa saker får vänta en liten stund iaf.
Egentligen borde jag väl inte kalla det för en stressig dag utan en stressig eftermiddag. På jobbet har det varit relativt lugnt och vi har fortsatt med våra förberedelser inför utvecklingssamtalen. Sen kom iofs vår it-tekniker och vi fick lite hjälp med våra krånglande kameraanslutningar. Bra, men det tog sin lilla tid.
Efter jobbet så hämtade jag iaf mina biljetter till tåg och buss, handlade en present och var på Apoteket och shoppade lite nödvändigheter. Lämnade av presenten på klubben för avhämtning av överlämnaren. Åkte hem och började fixa med allt som ska göras i ordning inför resan. Plock med packning, ringa kattvakten osv. Och nu är det dags att ta tag i de där räkningarna som ska göras innan det blir alltför sent på kvällen. Jag ska ju trots allt jobba imorgon med… Så nu ger jag mig för idag, hörs en kortis imorgon innan jag ger upp för veckan. Kram och godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar