måndag 5 oktober 2009

Måndag hela dagen

Jag undrar vad det är med måndagar egentligen? Alltid är det nåt som krånglar så att man kommer för sent. Imorse var det nog iofs ”bara” jag… Hatar när det är kallt och mörkt, så då drar jag gärna ut på duschen lite längre än vad jag borde. Tur att man kan äta frukost på jobbet… Där var det iaf lugnt och skönt idag, möte med rektor på lagis var väl det jobbigaste och inte ens det var särskilt drygt.
Slutade tidigt och sen har det varit en virkeftermiddag idag. Jag gjorde klart min Hello Kitty som jag tänkt mig. Lite trassel blev det med de där fina säkerhetsögonen, de är grymt hårda att få i, men annars gick det kanonbra! Så i min kreativa blogg finns det en bild på henne.
Och mer då? Jaa, vet inte riktigt var jag står än, men det lutar väl åt att jag kommer att vänta lite till med att ringa upp J. Har ingen aning om vad jag vill och på ett sätt känns det inte schysst att låta honom vänta tills jag kommer underfund med det, men på ett sätt så har ju han också ett val. Han kan ju bara ringa och säga att han inte vill mer. Jag måste ju prata med honom om det innan jag bestämmer mig för hur jag ska ha det. Få se vad han säger och när det blir. Iaf inte imorgon för då har jag fullt upp. Men mer om det då.
Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar