fredag 2 april 2010

Lurad?

Blev ni lurade igår? Jag kan inte komma på något som jag vet var lur, men kanske att någon lyckades ändå. Barnen på jobbet gjorde iaf tappra försök att luras.
Nåt som inte är lur är att jag börjar bli förkyld… Blä, det är samma varje gång det blir påsk tror jag. Men motionerandet fortsätter iaf, jag promenerade 40 minuter igår och det ska bli nåt liknande idag med, men först har jag lite annat att göra också. Märker på mina benhinnor att jag inte promenerat på länge. Asfalten är inte bra för mina fötter och ben, det får bli ett par nya promenadskor helt enkelt.
Funderar på att diska och städa lite, det är ett tag sen nu. Hittar liksom inte motivationen för det heller. Känner att det anda jag egentligen är motiverad till är virkningen och att promenera. Fast än är det inte ett behov, men jag hoppas att det kommer framöver. Det behöver jag. Men nu får det blir lite frukost och kaffe så at tjag kommer igång lite, sen ska filten göras klar!
Ha en glad påsk. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar