onsdag 28 april 2010

Onsdag med mycket att göra

Ja, äntligen har jag satt mig ner och bokat in alla mina utvecklingssamtal. Cyklade in tidigare till jobbet och planerade en timme. Välbehövligt! Hela nästa vecka kommer jag leva som i en dimma, det blir samtal tre av fem dagar. Men sen är de avklarade iaf! Som tur är så har jag bara ett annat möte på min fritid, annars hade det ladrig funkat. Och som tur är så kommer min långa onsdag bara att bli halv med barnen, sen blir det hemsidesjobb med IT. Kan nog vara skönt med tanke på hur resten av vecka ser ut.
Idag har det ändå varit en ganska lugn dag, trots att jag slutade kl. 17. När jag cyklade hem kom det lite regn, men jag klarade mig ändå rätt bra. Tog på mig regnjackan och överdragsbyxorna och tog mig rätt snabbt ut på en promenad, 40 minuter blev det idag. På slutet regnade det rätt bra, men rätt kläder räddade mig. Skönt var de tiaf, inte lika tung i benen som jag känt mig tidigare i veckan. Kanske börjar det lossna lite för mig nu...
Tog mig lite bakad potatis när jag kom hem och lite senare är det dags att baka lite inför fredagen, imorgon hinner jag inte det. Men först blir det duschen så kanske jag slipper blött hår i sängen. Man blir så himla snygg på morgonen om man lägger sig med blött hår ju... Så kram och godnatt så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar