onsdag 14 april 2010

Tiden flyger fram

Ja, det känns verkligen som att veckan gått väldigt fort. Vet inte vad det beror på, men kanske för att det är så himla mycket inbokat just nu. Känner nästan att jag inte riktigt har koll på livet, måste skriva upp allt för att inte glömma, men känner mig ändå inte stressad av det. Kanske motionen gör sitt till, jag vet inte riktigt.
Har iaf haft kvällsmöte på jobbet ikväll igen, så dagens motion var cykelturen till och från jobbet plus 20 minuters promenad på lunchrasten. Det var himla skönt, säkert femton grader varmt, så jag gick med jackan öppen mesta tiden. Det får duga för idag, jag kom inte hem förrän tio i åtta, men imorgon blir det som vanligt igen.
Ja, tänker inte skriva mer idag, har ingen inspiration. Så kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar