söndag 11 april 2010

Söndag kväll

Jaha, så vad har jag gjort idag då? Ja, jag tog min sovmorgon – halv tio vaknade jag. Sen slappade jag i sängen till halv elva med en bok. Tvättstugan fick sig några besök också, så nu är det tomt i tvättkorgen. Medan tvätten skötte sig själv tog jag hand om mig själv med lite frukost och annat nödvändigt. Passade på att bädda rent också och dammsuga hela lägenheten. Det var välbehövligt, tror allt damm i stan bosatt sig hemma hos mig. Och när solen lyser syns det ju så himla väl också.
Kollade till min cykel också och den stod kvar. Och inte var den tom på luft heller… Så imorgon eftermiddag blir det cykeltur till mötet på jobbet bara vädret tillåter!
Dagens motion har iaf varit promenad som vanligt. Jag kom iväg lite senare än jag tänkt mig, men jag bestämde mig iaf att gå den långa rundan. Fast det visade sig att den inte var så himla lång… En timme och tjugo minuter tog det, men på sega ben kan jag säga… Men det är bara att hålla i så kommer väl piggheten och konditionen så småningom.
Men nu blir det kram och god natt för ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar