onsdag 7 april 2010

Onsdag med sent skift

Ja, jag började lite tidigare idag, känner att det ligger på lite med mina utvecklingsplaner nu. Vill gärna boka in alla samtalstider, men innan det behöver ju utvecklingsplanerna vara klara… Men nog om jobbet.
Har nyss varit ute på en promenad nu ikväll, så jag känner mig duktig just nu. 40 minuter blev det, helt ok. Och de nya skorna funkar kanon hittills. Så idag bestämde jag mig att när jag har varit duktig i fyra veckor, alltså motionerat minst en halvtimme varje dag i fyra veckor, så ska jag unna mig en belöning. Nu är frågan bara vad? Vad behöver jag? Vad skulle jag vilja ha som är en lagom belöning? Tips? Då kan du väl kommentera?! Funderar på nåt nytt klädesplagg, men jag vet inte riktigt… Men jag får väl klura vidare. Kram och godnatt

1 kommentar: