söndag 18 april 2010

Söndag och partydags

Ja, idag ska jag ha en liten visning för mina vänner, med PartyLites produkter. Inte för att göra reklam, men jag älskar verkligen deras doftljus! Men först blir det lite bakning och städning, vill ju helst ha lite rent när det ska komma folk hem.
I fredags hann jag inte skriva något. Jag kom hem vid fem och fixade i ordning mig för att åka på tjejkväll. En sen men trevlig kväll blev det, kom hem runt halv tolv. Motionen hann jag med på lunchen på jobbet, det blev 35 minuters promenad i sol och blåst.
Gårdagen var ingen bra dag, men jag hann iaf med att handla lite allergimedicin, byta hjul på bilen – äntligen sommarhjul. Fick också lite hjälp av vännen C (ganska mycket ärlig talat) att få till min torkare som bara krånglat den här vintern. Så nu, äntligen, fungerar den som den ska! Tack!
Så efter en lång eftermiddag med bilfixande käkade jag lite och sen tog jag min tvätt och fixade den också. Efter det stack jag ut på en 50 minuters lång promenad. Kom hem vid nio och kikade lite på tv innan jag la mig vid halv elva. Så imorse vaknade jag förstås tidigt. Fast delvis beror det ju på katten som envisas med att han ska ha mat lika tidigt som på vardagarna… Men nu är det dags att sätta igång med bakningen så att jag blir klar nån gång och kan börja med reden som ska göras. Få se om jag orkar skriva nåt mer ikväll efter partyt, annars blir det väl imorgon. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar