tisdag 6 april 2010

Tisdag kväll och summeringsdags

Ja, nu har jag hållit på i en vecka med mina motionsövningar, så jag ska väl summera veckan.
Tisdag – 50 minuter
Onsdag – 40 minuter
Tordag – 40 minuter
Fredag -
Lördag – 40 minuter
Söndag – 40 minuter + 30 minuter
Måndag -
Tisdag – 1 timme
Jag tycker att jag varit riktigt duktig. Att bara missa två dagar under första veckan är helt ok, jag har ju gått mer än 30 minuter de andra dagarna. Och idag var jag till sportaffären och kostade på mig ett par nya skor att promenera i. Dyra, men det är det värt. Jag vill ju inte gå sönder fötter, knän eller ben. Få se om skorna håller vad de lovar. Det har gått rätt så bra med ätandet också. Inte alltför mycket godis och lite fika för att vara en påskhelg med släkten.
För övrigt har det varit en lugn helg. Har alltså varit hem till mamma och pappa tre dagar av fyra i helgen och det har varit himla skönt att bara slippa sitta hemma och fundera. Det har varit fullt upp, men på rätt sätt. Sen fick jag ju träffa släktens nytillskott på lördagen också. Lilla E som bara var nio dagar gammal då. Vilken liten gosgroda! En massa presenter fick hon, av mig och alla andra förstås. Hoppas att de kommer till nytta!
På måndagen hade mamma födelsedag, så då firade vi lite och hon fick en sjal av mig. En vit och turkos gjord av kärleksknutar – jag har visat den på min kreativa blogg om ni är intresserade. Men nu är det dags att gå och sova. Jag börjar sent imorgon och vi har färre barn än vanligt - det är ju påsklov - men jag ska jobba in lite planeringstid till mina utvecklingssamtal, så jag kommer nog att åka in tidigare. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar