torsdag 8 april 2010

Torsdag med fullt upp

Ja, först en heldag på jobbet och sen lite möten och grejer på det. Alltså, jag hade möte på motorklubben ikväll, men innan det ville jag hinna med att gå min promenad. Så jag skyndade mig ut när jag kom hem och så hann jag gå i 35 minuter iaf. Eller jag ska väl egentligen säga att jag gick samma runda som förra veckan, men då tog den 40 minuter. Så det ger resultat på farten, få se om det visar sig på nåt mer vis också. Konditionen lär ju bli bättre, men jag hoppas ju att vikten ändras också. Men den som lever får se…
Sen åkte jag på mötet och kom hem vid halv nio. Så nu sitter jag framför tv:n och borde egentligen ta mig i kragen och lägga mig, har kommit i säng så sent ett par kvällar. Har svårt att ta mig i kragen och resa mig ur tv-soffan, så det är verkligen ett under att jag motionerar så mycket som jag gör. Men i det fallet har jag ju bestämt mig! Det är liksom svårare att bestämma sig för att gå och lägga sig ”i tid” när det betyder olika saker beroende på när man börjar jobba. Då blir det lätt att man sitter lite för länge och sen somnar jag iaf inte på en gång när jag lägger mig i sängen. Men idag SKA det banne mig funka. Så – kram och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar