måndag 11 maj 2009

En helt vanlig dag

Ja, alltså det började rätt bra och jag började inte stressa förrän jag kom till jobbet… Där var det fulltecknat från första till sista sekund… Men jag kunde ju iofs slappa när jag kom hem. Hann med en hel del praktiskt och kände mig rätt effektiv trots att jag faktiskt tog det väldigt lugnt. Har handlat, tankat, tvättat, packat, ringt samtal, haft psykosyntes-samtal, packat lite mer och nu har jag landat i soffan för lite tv innan det är sovdags.
Känner mig rätt lugn och nöjd just nu. Allt känns som om det är på rätt spår och jag ser bara fram emot allt som kommer att hända nu under vår/sommar. Har ju en del planer inför semestern på att åka runt och hälsa på lite hos kompisar och det ser jag verkligen fram emot. Har kommit på lite vilda planer på egen affärsidé också, få se vad det blir av det hela. Just nu är det mest en dröm, men det vore rätt skönt att vara sin egen chef istället för att vara beroende av andra.
Men nu är det strax dags för CSI, så nu ska jag fixa lite bakad potatis innan det börjar! Ha en skön tisdag! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar