söndag 17 maj 2009

Nationaldag

Ja, det blev det visst i dubbel bemärkelse för Norge. Kul! Jag har haft fullt upp med allt möjligt hela helgen, så inget firande för mig.
Folkracetävling hela gårdagen med en ost- och skinkrulle som avslutning innan jag tittade på melodifestivalen. Fast tittade var att ta i, jag somnade ifrån rätt många gånger.
Idag har jag och A varit ute på näset igen med stavarna. Gick rätt tungt, men skönt var det. Vi kom underfund med varför det gick tungt också… Vi gick rundan mycket snabbare än de två tidigare gångerna. Bra, då kommer flåset snart igång!
Sen har jag förstås ägnat lite av dagen till att packa lite grejer också. Det börjar närma sig med flytten nu, men jag känner mig i fas. Det ska bli så skönt att äntligen få flytta! Det känns ju som om jag har väntat i evigheter redan.
Har också hunnit med att vårstäda mina ben – ja vaxa dem alltså. Det behövdes verkligen. Så nu är de så fina så!
Men nu ska jag titta en stund på Söndagsparty och sen blir det faktiskt sängen. Har sovit lite knackigt sista veckan, men nu har jag bestämt mig för att det får vara slut med det. Jag ska komma i säng i tid den här veckan, eller iaf de dagar som jag ska jobba! Ha en skön vecka! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar