lördag 9 maj 2009

Ooops!

Nu vart det visst några dagar emellan inläggen… Kan iofs bero på att jag haft fullt upp och dessutom försökt sova ikapp veckans enorma sömnbrist. I torsdags gjorde jag inte så mycket mer än jobbade och var på möte på klubben. Hade fullt upp fram till halv tio på kvällen och sen däckade jag i säng totalt slut. Dagens positiva nyhet var att det kläcktes 5 kycklingar under dagen på jobbet.
Fredagen blev lite bättre. Började tidigt och hittade tio små duniga kycklingar i maskinen när jag kom till jobbet. Mysigt! Sen fick jag gå hem tidigt och fixa lite i lugn och ro. Dagens resultat blev till slut 11 kycklingar!
Diskade, handlade och bara tog det lugnt och laddade inför kvällens After work. Det blev himla trevligt! Var på stans hotell och käkade lite, drack lite och snackade en hel massa! Kul! Dessutom sprang vi på ett gäng medelålders gubbar, ungdomens idoler Snowstorm, som visade sig vara väldigt trevliga att prata med. Kom hem vid halv tolv och däckade ganska omedelbart och vaknade av min ”special-väckarklocka” imorse, alltså katten… Tjugo över sex… Tvingade mig och honom att somna om till iaf åtta, men då fick han mat. Sen kunde jag somna om till halv tio!
Har ägnat min dag åt att flyttpacka en massa. Har hunnit med ganska mycket, men visst finns det mycket kvar också. Har hunnit med fikabesök av en kompis också. Trevligt! Synd att vi inte lyckades med det vi tänkt oss bara…
Ska iaf ta några kassar med böcker till idag, för imorgon blir det inget särskilt gjort. Ska till hemmahålan och gratta lillebror och innan det blir det en välbehövlig vända på näset med A. Lite lunch hos mamma och pappa blir det också. Kan vara skönt med ett avbrott i allt packande. Sen till veckan har jag bestämt mig för att packa en kartong eller kasse varje dag. Då borde jag ha allt ganska klart tills det är dags för den stora dagen F som i flytt.
Ha en skön kväll! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar