måndag 4 maj 2009

Konstig dag

Ja, solen skiner och det regnar om vartannat och för all del samtidigt också. Letade efter regnbågen, men hittade ingen… =0) Fast jag tror nog att den finns ändå.
Har haft en helt ok dag trots att jag hade grym ågren när jag skulle gå till jobbet imorse. Det var rätt kul att se barnens reaktioner på vår ommöblering från i onsdags. Faktum är att det var ganska snabbt gjort för dem att hitta sina nya favoritplatser att leka på. Nu får vi bara se om det blir lugnare lek för dem också när de har ett helt rum till att leka i.
Efter jobbet har jag också fått en del gjort, Lite jobbplanering, lite som jag skulle kolla upp för egen del och så förstås mitt samtal. Det kändes riktigt bra idag och det känns som om jag har kommit en bit på väg till att förstå mig själv och hur jag ska komma vidare. Jag slängde en hel del saker på tippen i lördags ju och jag tror fullt och fast att en del mentala saker också följde med då.
En annan kul sak är att jag varit och tittat på en bil idag, en -06a. Vi får se hur det blir med den, men jag ska iaf provköra den för att se hur jag trivs med den. Annars får jag väl kolla vidare… En till pusselbit till mitt nya liv kanske faller på plats snart, måste ju kolla med banken också.
Ha en skön kväll! Dags att lägga sig så jag orkar upp kl. 5 imorgon bitti. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar